ÄNTLIGEN

Äntligen är bloggen tillbaka igen :)
Har sovit efter skolan & sen vet ja inte vad jag har gjort, dagen har bara runnit iväg iallafall :)

Så vad har jag gjort under dom två dagarna bloggen varit avstängd?
- som vanligt ingenting typ, vad ska man göra då bloggen inte funkade lixom? ^^
har suttit & kollat på resor med pappa idag också, vi ska INTE åka till Ecuador längre, vi har avbokat de.
Gissa om jag blev glad?
Vi ska åka på nån solsemester istället, antagligen i oktober/november men vart vet vi inte ännu, pratade typ om Mexico eller Thailand igen, eller Indien, men får väl se vad det blir :)


Ska gå & laga soppa till mig nu, sen blir det Andra Avenyn :)

Kommentarer
Postat av: timis

gölligt regg:D nu kan ju få den söta solbrännan du ville ha=) hehe ohh alla ska utomlands:( utan mee:P

2008-04-01 @ 19:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0