COFFEA

Började lite senare idag för var hos tandläkarn, & det gick väl bra.
sen slutade vi 12.40 idag, härligt härligt.
Lite senare efter skolan gick jag till Coffea & fikade med mina älsklingar ^^
Jag, Jasmine, Albana & Fatima.
Vi skulle egentligen ut & springa, men ah, det blev ju som det blev med det ;D
Tog en jordgubbsmer & en fralla, för att försöka & inte vara så onyttig :p
Vi gick till JC sen, köpte en svart tröja typ, men ska ha den til leggings, mycket skönare (:
Nu ikväll har jag bara försökt plugga på SO'n.
Hatar verkligen det!
Finns inget värre än historia om kungar & skit.
Vi har 3 prov & 5 läxor på EN vecka nu.
Antingen har vi ingenting eller så kommer allt på en gång.
Känner på mig att detta provet inte kommer gå bra :/
Aja, nu måste jag fortsätta igen..


image48

Kommentarer
Postat av: agge

kämpa på :P

2008-02-28 @ 21:31:10
Postat av: Jasmine

En underbar fika (:

2008-02-29 @ 08:36:59
URL: http://jasminetradefelt.blogg.se
Postat av: timis

HAHA kände mig äcklad när jag kollade på vad jag tog och sen kollade på vad du tog:( hehe :P

2008-03-01 @ 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0