FREDAG

Helg igen ;o
Haft en skitrolig dag, kommer fan sakna skolan under sportlovet xP
Har ändå aldrig något att göra, & där finns det alltid någon att prata & skratta med (: <3
Vi slapp tekniken idag så vi slutade 13.20 , skönt det , hatar teknik ;o
Slöjden var skitrolig, Albana fixade mitt hår, klippte av ett band på ett jättefint tyg & knöt runt & fluffade upp det :)
& så engelska provet, det var lättare än vad jag trodde att det skulle vara, tog typ bara 20 minuter att göra det ju,
 bara för det får jag säkert inte ens G ;S

Nu på kvällen var jag på Z med jasmine, men gick hem ganska tidigt.
Annars har det varit en lugn dag igen.

Fyller ju år på måndag, funderar på att önska mig en mobil :)



image16


Vad tycks om denna?

Tyvärr är den inte jätterosa, vill att den ska vara det, men tycker den är rätt fin ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0