LISTA

1. vilken tid gick du upp idag? hade sovmorgon så gick upp 8.00
2. vad var det första du sa i morse? ingen aning ;P
3. vad åt du till frukost? knäckebröd,juice
4. hur tar du dig till skolan/jobbet? cykel ^^
5. vilket landskap bor du i? småland
6. har du någongång åkt på kryssning? ja, två gånger (:
7. vad ska du göra efter studenten? Resa, jobba utomlands. (:
8. säger du "kex" eller "chex" om kex? chex
9. vad tycker du om grynet? vet inte va jag tycker om henne.
10. vad längtar du till / efter? sommaren!
11. vilket år var du på din första festival? inte varit på ngn.
12. ska du på festival i sommar? vet inte
13. favoritalkohol? inget typ?
14. hur ofta använder du parfym? varje dag.
15. hur ofta tvättar du håret? varje dag
16. är du nöjd med ditt namn? nja..
17. hur många Anna känner du? ingen tror jag
18. åker du helst på skid eller sol&badsemester? SOL & BAD <3
19. kan du spela fotboll? haha nej.
20. åka bräda? nej
21. har du en snygg jacka? nej inte just nu :p
22. är du blyg? ja, ganska
23. någon som du hade velat vara kompis med som du känner ytligt? vet inte
24. hur bor du? hus
25. gillar du apelsiner?
26. berätta något ingen vet om dig? Om jag berättar kommer ju någon veta, då måste jag ju ändra mitt svar sen igen?
27. vad tycker du om The Sounds? vet inte
28. höst eller vår? vår såklart ^^
29. hur många gosedjur har du på ditt rum/i din lägenhet? inget tror jag
30. varför fyller du i detta? har inget annat att göra
31. hur många affischer/tavlor har du? inga affischer, typ en eller två tavlor.
32. räkna upp vad du har på dig? myströja,mysbyxor,underkläder
33. vad drack du senast? saft ^^
34. hur ofta äter du godis? typ 2 gånger i veckan eller nåt? lite olika
35. hur många sms skickar du om dagen? inte många, beror på om ngn skickar ;D
36. vad tror du folk som känner dej ytligt tror om dig? ingen aning ;P
37. vad heter dina syskon? Veronica
38. har du stor släkt? ja, riktigt stor ;o
39. vad heter dina husdjur? helge & fridolf ^^
40. hur lyder din åsikt om pudlar? om pudlar? inget speciellt.
41. vilka kanaler har du hemma? ganska många, har ingen aning vilka..
42. hur kommer du bo till hösten? hemma antar jag.
43. vem hade du senast en dispyt med? kommer inte ihåg
44. vad har du dåligt samvete för? venne
45. hur ska killen vara? ärlig,snäll,pratsam, söt osv..(:
46. har du svimmat någon gång? ah, 1 gång ;o
47. har du körkort&isf, va är de värsta du orsakat i trafiken? har inte körkort
48. när köpte/kommer du att köpa din första bil? vet inte, :p
49. hur gammal vill du vara när/om du får barn? 25 typ?
50. hur känner du dig just nu? känner mig typ ingenting? glad eller nåt
51. vad gör du just nu? fyller i det här
52. Något du helst inte äter? blodpudding typ? xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0