MÅNDAG

Har inte gjort något idag,  bara skolan & sovit, skulle egentligen inte sova efter skolan men var för trött för att vara vaken.
Satt & pratade med jasmine & fatima på maten & vi bestämde att vi skulle sova 21.00 senast ikväll eftersom
att det är nationella imån ;S usch.
Får väl se hur det går med det, man kan la få vara vaken till halvtio åtminstone (A)
Även om jag känner mig ganska trött.


Tänkte lägga upp lite bilder från i lördags, men tror inte jag hinner det nu, kanske imorgon (:




<3

Kommentarer
Postat av: timia

hahah aa jag vet, kom ju sist på tävlingen:P hihi la mig shit sent, men det e ju bara för att jag råka sova efter skolan ett litet tag..."litet" och litet TVÅ jävla timmar:P haha aja ska aldrig göra om det misstaget , känner sig helt nere och trött efter man sovit efter skolan!

2008-02-05 @ 13:54:22
Postat av: Jasmine

JAG VANN :D

2008-02-05 @ 19:50:58
URL: http://jasminetradefelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0