MÅNDAG

Skolan gick ganska snabbt idag, mycket prat & lite jobb :p
Satt & pratade om våra bloggar nästan hela lektionen, helt trevligt.
Borde egentligen läst min bok istället för att kasta bort tiden.
Läser Pojken som kallades det.
Hemsk bok asså, men har inte kommit så långt i den ännu.

image41
 
Efter skolan så cyklade jag,nerma,jasmine & fatima till Lindex.
Provade massa läppglans & puder.
Såg jättefina sjalar som jag måste köpa imon eller nån annan dag.
Inte för att det var något speciellt med dom, men ah, dom var fina (:
Efter Lindex cyklade vi ner till Skocompaniet, tittade på skorna jag ville ha.
Fast dom kändes lite för stora ändå, men vill fan ha dom ;o
 
image42

Konstiga alla skor ser ut på bilder, dom är mycket finare när man ser dom på riktigt.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0