RENT HUS

Skolan kändes lite seg idag, gjorde typ ingenting på hela dagen.
Var skittrött också, sovit ännu mindre inatt.
Åkte till Lindex efter skolan, skulle egentligen köpa mina sjalar som jag tjatat om. :p
Men det blev inte så, köpte en ny Eyeliner från Nivea istället, tappade bort min andra igår i skolan tror jag.
Vet inte vart den tog vägen.
Skulle egentligen köpa IsaDoras Eyeliner som är på bild i det förra inlägget, men det fanns bara vattenfasta
& hon som jobbade där sa att Niveas var bättre, så jag tog Niveas istället.
Får se imon om den är bättre eller sämre (:

image47
80 kronor på Lindex

Sov som vanligt efter skolan & nu sitter jag & kollar på Rent Hus på Tv4.
Jag som tycker vårat hus är stökigt, men asså det där är fan tusen gånger värre.
Hur kan man ens ha gammalt smör i kylskåpet från 1995?!
& annan mat som gick ut 2001!
Det var typ hur mycket döda flugor & skalbaggar som helst i kylskåpet.
Äckligt? Ja!

Kommentarer
Postat av: timis

hahah usch , hade också viljat se på den men, men jag missa den:P

2008-02-27 @ 22:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0