TISDAG

Mycket rolig dag i skolan idag (:
Jasmine vann då våran lilla tävling om vem som gick & la sig tidigast igår, själv kom man tvåa ;) & fatima trea. haha.
Nationella idag var lättare än vad jag trodde det skulle vara, dom där gamla nationella vi fick öva på för ett tag sen var ju mycket svårare, så nu får man hoppas att man får bra resultat på det också :)
Jag har no-läxa tills imorgon som jag måste försöka jobba med, hade tänkt sova tidigt idag med, får se hur det blir med det, så jag har nog ingen tid att lägga in bilder från helgen idag heller.
Kommer säkert aldrig bli av, men kanske.

Iaf, imorgon har jag håltimma mellan 9.00-13.00 , hatar det.
Så onödigt.
Sen slutar vi 14.25



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0