ÄKTA KÄRLEK

ÄKTA KÄRLEK


Jag vill hitta den rätta killen i livet och jag hoppas inombords att jag hittar dig med tiden.
Men nu sitter jag här utan någon alls, vill men vågar inte ta det första steget för det skrämmer mig.
Jag vet att du finns där ute nånstans även fast jag inte känner dig.
Vill ha någon som värmer mig och som älskar mig tillbaks.
Söker du mig älskling så väntar jag.

Långa dagar utan nån att krama.
Är ensam nu men det kan ju hända att vindarna vänder.
Jag har väntat men det verkar som att ingenting händer.

Jag väntar och tänker med känslor,
Killen i livet som jag längtar efter.
Att få älska nån och att få bli älskad.
Att ha nån här och inte vara ensam.
Men det är bara drömmar och inget mer.
Jag vill ha någon att krama om och att dela min glädje och sorg med.
Jag hoppas och ber att kärlekens vindar vänder snart.


 image9


 


Kommentarer
Postat av: mackan i G

slutade läsa efter halva! ;S
vet ni vf?

DET VAR BORRRRRIIINNNGGG!!!

2008-02-05 @ 21:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0