GÖTEBORG

Det var faktiskt roligt i Göteborg :D
Kom dit vid halvtre/tre nångång, gick direkt till Nordstan.
Gick mest runt med Jasmine & Fatima, eftersom vi tappade bort varandra lite då & då.
Mådde inte helt bra igår heller så orkade knappt shoppa nånting, så köpte bara lite saker.
Efter några timmars shopping gick vi & åt pastabuffé på något ställe, jättegott (:
När vi ätit klart shoppade vi lite till, sen gick vi till Göteborgsoperan.
Operan/teatern var bra, fast lite äldre personer skulle nog tycka den var ännu bättre.
Tyckte den var lite för lång, fast dom gjorde ju allt bra & så.
Den var 3 timmar så den var slut typ halvelva.
Åkte hem, tog en kisspaus på vägen & var hemma lite innan 01.00.
Bussen hem var nog bäst på hela dagen ;D haha.
Iaf, det var en jättebra dag. :)

Eftersom vi kom hem så sent igår så hade vi sovmorgon till 10.40
Självklart försov jag ju mig, brukar aldrig göra det annars.
Skulle gått upp halvnio, sen skulle jag vara hos Nerma 10.20
vaknade 10.25 (: haha.
Hade bara lust & be mamma ringa & sjukanmäla mig.
Sprang upp på en gång, skickade ett sms, duschade och fönade håret.
Försökte platta till det lite innan jag åkte.
& så sminkade jag mig, usch, de blev asslarvigt ;o
Men iaf, allt det gjorde jag på en halvtimme typ.
Aja, tur att vi inte började som vanligt, hade missat mycket isåfall :p

Skolan idag var ju inte så jobbig som den brukar,
hade ju matte först, men missade ju typ hela lektionen.
Musik sen, spelade piano & sjöng.
No, kollade på film.
Engelska, behövde inte jobba, höll på att fixa med klasströjorna.
Sen hem (:


Bara sovit efter skolan annars inget,
ska ju komma en storm till ikväll ;o
Tredje veckan i rad.
Det har redan kommit hur mycket snö som helst.
Hate it.

Kommentarer
Postat av: mackan i G

fan va boriiiiiing!!!

2008-02-05 @ 21:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0