MÅNDAG

Är fortfarande i stugan, känns som att jag knappt varit hemma nånting sen de blev sommarlov.
Kommer nog vara här veckan ut också, kanske kommer hem nästa vecka, vem vet.
Känns lite ensamt ibland, saknar alla hur mycket som helst, vi måste ju ses snart?  "/

Hänt lite sen jag skrev sist, har varit i Göteborg ju.
Hur mysigt som helst ^^
Bara jag,mamma,moster & mina kusiner (:
Shoppade & var på Liseberg & sånt typ.
Eftersom att mina kusiner är typ 9 & 12 år eller nåt så längtade dom väldigt mycket till Liseberg.
& dom som känner mig vet att jag typ hatar att åka massa sånna karuseller & grejjer.
såg inte alls fram emot det, tänkte bara " shit, fan va tråkigt att gå runt här i flera timmar & kolla på när dom åker"
så första dagen när dom var där så gick jag & mamma & shoppade, sen gick vi tillbaka till Liseberg där dom var.
Dom lyckades övertala mig att köpa åkband, liksom hallå? jag åker typ ingenting men köpte åkband?
Haha, men dom tvingade med mig i ganska många karuseller & jag åkte faktiskt rätt mycket =D
Så vi var på Liseberg typ 2 dagar, asroligt faktiskt ^^
Helt stolt över att jag åkte Lisebergsbanan ;D haha.
Vadå, jag har fan aldrig åkt något sånt innan så det var faktiskt läskigt ;d
Blundade igenom hela åket, haha. (:


Annars har jag inte gjort så mycket sen jag kom hem ifrån Göteborg , var i Falkenberg för någon dag sen.
Köpte en tröja & ett par skor (:
& i söndags var jag i Halmstad, låg på Östra Stranden & stekte hela dagen, riktigt varmt (:
Bättrade på brännan lite grann så nu har jag fått tillbaks färgen lite igen ^^

& idag så har jag suttit ute i solen, var rätt fint väder idag ändå, eller ah, inte överdrivet kanske men solen kom fram ett tag & det blev riktigt varmt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0