='/

Sorry för mitt tandläkar tjat men asså det går inte förklara hur ont det gör när dom har spänt åt den där skiten.
Går runt i hela huset & får nästan panik, vet inte vart jag ska ta vägen.
& som jag nog skrev innan så har lite av den lossnat så ståltråden + knoppen lägger sig rakt mellan tänderna när jag ska äta så jag kan inte ens äta längre, därför måste jag vakna halvåtta imon & ringa tandläkarn & dom måste fan fixa det imorgon för jag ska till Bredaryd på eftermiddagen sen.. !
Har iallafall tagit en ipren nu, hoppas det blir bättre innan jag ska sova, har ju knappt sovit något inatt så inatt vill jag gärna ha lite mer sömn.. ='/


Snälla tyck synd om mig ;o

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Tycker synd om dig(a.

2008-03-26 @ 22:44:14
URL: http://jasminetradefelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0