<3

Asså igår sa någon att det bara är 13 veckor kvar tills sommarlovet.
Klart jag längtar efter sommaren & så, men asså jag kommer fan gråta ihjäl mig på skolavslutningen ;o
13 veckor är ingenting, det är fan snart 2 månader sen vi var i Göteborg med alla niorna, & hur fort har inte
tiden gått sen det lixom?
Minns första dagen i sjuan, var jättenervös & vi stod vid ingången till aulan & studerade alla människor som gick förbi. Jag,Nerma,Jasmine,Fatima,Albana & Muna hade ändå tur som kom 6 stycken från samma klass sen 6:an, medans alla andra kom två & två.
Vi brukade alltid ta våran "morgonrunda" genom hela skolan för att kolla läget, typ varje dag i sjuan? ;p
9:an har helt klart varit den bästa tiden, vi har alltid haft så jävla kul tillsammans.
Visst, ibland har vi våra diskussioner, vi ger varandra pikar,
men ändå, man kan väl inte alltid komma överens? ^^
Det är ju nu som man kommit varandra nära & så.


FYFAN VAD JAG KOMMER SAKNA 9H :'/ <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kommer också sakna alla, jag har ju nästan just börjat känns det som, men endå känns det som om jag alltid gått i eran klass, helt sorligt att vi ska splittras :(

2008-03-13 @ 21:40:19
URL: http://sessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0