:@

Varför fixar inte blogg.se sin sida nångång, de krånglar typ varje dag med att kunna logga in & lägga upp bilder.
Stör mig på det.
Försökte ladda upp lite bilder nyss men som vanligt så gick det ju inte!
Får testa senare.
Har verkligen skittråkigt just nu >.<
Detta lovet kommer gå så drygt, kan inte skolan bara börja igen, saknar den faktiskt ^^

Imon ska jag försöka gå upp tidigt.
Kanske ska in på expert imon & kolla när mitt mobilabonnemang går ut, ska säga upp det tror jag.
Sen ska jag ta ut pengar & sen gå & sola, ska sola längre imon tror jag, känns som jag redan tappat den lilla färgen jag fick.
Vill inte ens veta hur rynkig jag kommer bli som gammal ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0