:)

Har kollat klart på ishockeyn med pappa nu, hans älsklingslag Brynäs vann inte, blev oavgjort mot Mora om någon är intresserad ;p
Sitter & försöker trycka i mig en fralla, går inte så bra, kan äta men det gör svinont. "/
Undra om det alltid kommer göra såhär ont?

Idag har jag haft den bästa hårdagen på typ flera månader & år, mitt hår ligger precis som jag vill att det alltid ska ligga, & min snelugg är till och med på plats!
Imon ska jag klippa mig, hoppas inte det blir fel bara eller för kort som det blev sist.
Kände mig gråtfärdig hela dagen efter det frisörbesöket, men det är enda gången det blivit fel typ, brukar bli nöjd för det mesta iallafall.
Får hoppas på det bästa såklart :)


Kommentarer
Postat av: timis

oh stackars regg, din verk går säkert över:D ohh regg klipp inte ditt fina långa hår^^. Bara lite:P

2008-03-28 @ 09:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0