FÖRINTELSEN

Fan vad jag hatar torsdagar ;o
Slutar halvfyra, känns som en evighet innan man kommer hem ju.
Hade huvudvärk hela dagen som inte gjorde saken bättre.
Inte för att börja med att klaga men känner mig helt sjuk , ont i halsen ._.
Men imorgon är det ju fredag, bästa dagen på veckan typ. (:
Så det är ju bara att stå ut :p

Sitter & skriver om Förintelsen 1933-1945.
Eftersom att jag inte orkat läsa boken " Om detta må ni berätta "
så får jag försöka hitta fakta från andra sidor & sånt, detta var inte det enklaste precis.
Känner mig lite smått förvirrad bland alltihop, histora är verkligen inte min grej.

Skriver kanske senare, annars imon (:

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Slöjd imon :D

2008-03-06 @ 20:27:20
URL: http://jasminetradefelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0