FREDAG

Helg igen då ^^
Varit en lugn dag med lite folk i klassen.
Hoppas det gick bra för fotbollslaget i Norrköping (:
Hade en inställd lektion så vi satt & bloggade & sånt,
& så var det slöjd & så.
Det är fan trevligt att sitta på slöjden & bara prata & ha roligt.
Men kunde vi inte haft en annan lärare?
Nån som inte hackar på MIG hela tiden, & skyller på mig.
Precis som idag, fan vad sur jag blev >.<

Våra klasströjjor kom inte idag heller.
Men Monica hade ringt hem till mig ikväll, men var inte hemma då.
Så jag ringde upp sen (A) & hon sa att byxorna i storlekarna SMALL var slut men att dom kommit in idag.
Dom skulle göra allt för att kunna skicka iväg dom idag.
& så trodde hon att hennes kollega kontaktat oss & sagt att det blivit försenat.
Hon bad så mycket om ursäkt ^^
Dom kommer antagligen i början på nästa vecka nu.
Så nu vet ni från 9H som läser detta ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0