LÅNGFREDAGEN ^^

Min blogg funkade inte på hela dagen igår, så jag kunde inte skriva något.
Festen hos Albana i onsdags var iallafall hur rolig & trevlig som helst ^^
Dansade & skrattade bort hela kvällen =D <3
Höll på tills typ 3 på natten, sen hade vi ju skola dagen efter så vi gick & la oss då.
Sen gick vi tillsammans till skolan igår då, (:
Var inte så trött som jag trodde att jag skulle vara, däremot var jag det då jag kom hem.
När jag kom hem sov jag typ 2 timmar, sen sov jag mellan 18-24 [ 6 timmar ] sen gick jag & la mig vid 2 & sov heeela natten tills jag vaknade vid  9.30 ^^ så det blev väldigt mycket sömn ^^
Hade iallafall hur roligt som helst, måste göras om snart igen :D <3
Kanske kommer bilder senare, om jag orkar ladda upp, brukar alltid krångla :S

Idag ska jag bara ta de lugnt & städa lite, fortfarande trött, känns som att jag börjar bli sjuk.
Nyser hela tiden & har lite smått ont i halsen :/
Aja, skriver nog senare (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0