LISTA

Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag var 6 år då, så antagligen gick jag på förskolan & lekte runt ^^
Vad gjorde du för ett år sedan?
Ett år sen? hm..gick i åttan som var en riktigt jobbig tid, men de gick över (:

Fem sånger du kan hela texten utantill:
Som säkert några vet så sjunger jag alltid på en låt, så det finns några jag kan hela texten på men då är dom för det mesta gamla. Brukar oftast bara kunna en liten bit på en låt.
Har jag långtråkigt så kan jag sitta & leta upp texter & försöka lära mig dom [ haha, mobbad jag vet ^^ ] , älskar att sjunga. (:
Vad skulle du göra om du var miljonär?
Jag skulle köpa ett skitfint hus utomlands, ta med mig alla jag älskar på en resa,
köpa allt jag vill ha & så självklart skänka bort ganska mycket också.
Fem saker du gillar att göra:
Umgås med vännerna, resa, sjunga, sitta vid msn & blogga (A) haha , hm..kommer inte på någon femte sak? ;p
Fem favoritsaker:
Min rosa laptop, sängen, iPoden, ögonfransböjaren <3 , plattången. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0