MÅNDAG

Gaah, sol idag när jag vaknade :D känns som att jag inte sett den på flera år :p
Skolan idag gick bra, fick ett poäng under G på so-provet.
Men jag fick G ändå, glad för det iallafall.
Trodde verkligen jag skulle få göra om det, eller jag var helt säker på det.
Efter skolan var jag ute & gick en lååång promenad med Albana &  Fatima, helt skönt i det fina vädret.
Vi var ute & gick i 1,5 timme.
Sen gick vi hem till mig & fikade lite, satt vid datorn & kollade på gamla bilder ^^
Tog följe med dom när dom skulle gå hem, gick & solade på MEDDO. (:
Nu måste jag fortsätta att gå dit också, om jag orkar det.
Men fick inte nån färg idag precis, aja.
Har hur mycket som helst i skolan nu, som jag redan skrivit innan.
Läste precis ut Pojken som kallades Det.
Den var verkligen hemsk asså, fattar inte hur ingen kan upptäcka en barnmisshandel på 8 år?!
Iaf, så har jag matteprov imorgon också, vet inte hur det kommer gå, =/
Är så jävla trött nu så jag orkar inte plugga mer.
Tror jag hoppar över idrotten imorgon & försökte öva till det då istället.


Kommentarer
Postat av: timis

nej nej du ska vara med:D haha aa det var super trevligt=) bortsätt från att jag fick plugga sten hårt den tiden jag skulle kolla tv:( aja att umgås med er var ändå bäst:D

2008-03-03 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0