MAX FACTOR

Köpte en ny foundation för någon dag sen,
ångrade mig så fort jag köpt den, men nu börjar jag faktiskt gilla den lite.


FOUNDATION MIRACLE

Max Factor, Miracle Touch.
Nyans; Caramel 85.
Pris; 159 kronor.





När vi hade varit & köpt Albanas present i onsdags så gick jag till Lindex
med Sandra & Fatima efteråt.
Köpte ny mascara då, var tvungen & köpa en som inte var för dyr.
Min syrra har alltid sagt att Max Factors S-T-R-E-T-C-H är bra.
Så jag köpte den, & den är faktiskt jättebra, den klumpar inte nånting (:


Ursäkta den dåliga bilden ^^

STRETCH MASCARA

Max Factor, S-T-R-E-T-C-H Classic Look.
Pris; 130 kronor.


Kommentarer
Postat av: Dilan´s

gillar Max Factor

2008-03-22 @ 23:29:08
URL: http://www.dilo.blogg.se
Postat av: Helena

Undrar om det är den som de gör så mycket reklam för och som skall var så bra?. Kul att du gillar den nu, inte kul att köpa fel.

2008-03-22 @ 23:44:47
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0