MEDDO

Gick upp klockan 9 idag, tog på mig mysisar & så gick jag & tog ut pengar & sen till meddo :)
Solade 20 minuter idag, fick LIIITE mer färg.
Men färgen syns ändå inte, vet inte om jag ska gå & sola imon, tror jag ger upp.
Riktig sol fastnar på en gång på mig men solarie sol verkar inte göra det..suck.

Nu ska jag ringa & boka klipptid, kan inte bestämma mig för Altsaxen eller Cityfrisören.
Vill egentligen inte klippa mig, men håret börjar bli slitet och om det ska växa mer så måste jag klippa av det en bit.


Kommentarer
Postat av: timis

regg du bodde bli fotograf:D så fina bilder du alltid tar....hehe brun utan sol kasnke funkar bättre:P

2008-03-25 @ 14:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0