NIVEA SUMMER BEAUTY

Hade tänkt att jag skulle börja sola solarium på MEDDO nu när det är påsklov.
Men när jag var i Värnamo köpte jag ju ny foundation, så vet inte vilket jag ska hålla mig till ^^
Inget av det är ju speciellt bra för huden.
Ska jag börja sola denna veckan så kommer jag behöva sola typ 4 dagar på rad, & det blir rätt dyrt, vill ju åka & shoppa.
Sola på MEDDO kostar ju typ 35-50 kronor för 15-20 minuter, nåt sånt iallafall.
Kan inte bestämma mig.


Testade en ny Brun Utan Sol för någon dag sen.
Köpte den för att den luktade skitgott, om man jämnför med andra som brukar lukta illa.
Tog det bara på armarna & benen, & på benen blev det helt OK, men armarna blev inte alls bra,
det blev inte fläckigt utan mer som streck, [ även fast jag smörjde in mig över 3 timmar innan jag gick & la mig ] 
Vet inte om det var jag som applicerade det ojämnt eller om den inte är bra.



 image89

Nivea Body Summer Beauty.
Nyans;
for Medium to Dark skin.
Pris; runt 50 kronor tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0