;O

FAN FAN FAN, jag visste att jag inte skulle klara matteprovet.
Jag brukar aldrig känna ångest inför prov eller något, men det gjorde jag fan igår.
Asså omg ;(

Aja, trots det så har jag haft en rolig dag ändå (:
Sovit länge inatt, hade sovmorgon, hur skönt som helst.
Första riktiga lektionen var typ idrott
verkligen sett fram emot det idag, vi skulle ha BOX.
Haha, det är typ hur jobbigt som helst men man får ju en härlig träningsvärk dagen efter.
Men det var typ bara jag som ville köra det så det blev inte ! :P
Var i styrkerummet istället med jasmine,fatima & valentina.
Haha, ganska roligt det också, gick verkligen inför idrotten idag :p

Sen sist, NO-prov.
Jag hoppas fan det gick bra alltså,
det kändes la inte jättebra, men man får la hoppas.


Nu måste jag fortsätta plugga ! : /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0