ÖGONFRANSBÖJARE

Min ögonfransböjare är bland de bästa jag äger, jag är helt beroende av den.
Den får följa med nästan överallt, alltid till skolan iallafall.
Om jag bara använder mascara & inte böjjer dom så pekar dom rakt ner, [samma sak utan mascara också]
Liksom oftast brukar ögonfransar vara lite böjda naturligt, men inte mina & jag hatar verkligen det.
Ingen mascara hjälper heller, så för ett tag sen, eller väldigt längesen så köpte jag
Depends värme ögonfransböjare.
Den är tydligen skonsammare mot ögonfransarna och resultatet blir mer hållbart.
Min kostade mellan 80-100 kronor typ, minns inte riktigt.

Så, vad tycker jag om den då? Bättre än en vanlig ögonfransböjare?
Jag gillar den inte alls, en vanlig ögonfransböjare är MYCKET bättre.
Dels för att själva böjaren är stor & klumpig så innan man ens lyckat få in alla fransarna i den så har dom ju
klumpat ihop sig.
Dom böjs knappt något heller & man får inte in den ända till roten av fransarna så det blir ju som ett jack om man kollar i profil. Inte alls något bra köp, håller mig till min vanliga böjare (:


DEPENDS ÖGONFRANSBÖRJARE ELLER VANLIG ÖGONFRANSBÖJARE

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa det får vi allt ta och göra :D va skojj =) heheh ^^

2008-03-25 @ 23:27:21
URL: http://sessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0