;S

Nu har jag varit hos tandläkarn.
Usch, gillar verkligen inte min tandläkare, han är hur hårdhänt som helst, stressad & irriterad så han blir helt oförsiktig.
Fick typ som bryggor på tänderna, hur snyggt som helst, eller INTE.
Sitter som små silver knoppar på 3 av mina tänder, som en räls tandställning typ ;S
Fast de sitter inne vid kinden som tur är så det syns inte så mycket, bara lite ibland då jag ler.
När han skulle sätta dit det på tänderna så rev han mig med något vasst på kinden så jag fick ett stort sår på innerkinden, just för att han är så irriterad & stressad.
Usch, han kan gärna vara lite försiktigare nästa gång & inte vara så otrevlig heller.


Ska lägga mig framför tv'n nu,  <3

Kommentarer
Postat av: jenny

jag avskyr tandläkare! Bara lokalerna,doften.. nä fy! Var gärna med i tävlingen på min blogg om du vill =)

2008-03-26 @ 13:42:36
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com
Postat av: Marielle

fint namn! min kompis heter också regina, haha :D

2008-03-26 @ 16:26:59
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0