TORSDAG

Bara för att jag skrev hur mycket jag inte gillade torsdagar igår så blev dagen mycket bättre än jag tänkt mig.  (:
Tiden bara rann iväg, förutom musiken typ, seegt.
Den där muntliga nationella grejjen i svenskan idag gick väl sådär.
Visste inte vad jag skulle säga så fick inte så mycket sagt.
Efter det hade vi Engelska 2, & de va hur kul som helst ^^
Vi fick spela något ordspråksspel.
Jag borde fan vunnit eftersom att en viss person fuskade! x)
Menmen, kul var det iallafall (:
Btw, imorgon kommer vi inte alls att vara många i klassen, lite roligt faktiskt ^^
Eftersom att några åker iväg med skotfotbollen till Norrköping,
Hejja GISLAVED <3



image68
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vadå menar du att jag fuskade?:O

2008-03-13 @ 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0