VÄRNAMO

Idag har jag faktiskt haft fullt upp (:
Skolan först då, ganska roligt.
En idiot [nämner inga namn ^^ ] sköt en stenhård fotboll på mitt ben så benet vek sig & jag föll baklänges.
Haha, lite roligt va de faktiskt, men mest pinsamt ;o haha.
Iallafall, idag fick vi äntligen våra klasströjjor, skitsnygga faktiskt ^^


KLASSTRYCK

RUMPTRYCK
 
Översta bilden; Vårat gemensamma tryck
Nedersta bilden; Mitt personliga tryck på rumpan

Efter skolan åkte jag direkt till Värnamo med min mamma,
gick runt lite i affärer men hittade typ bara puder-foundation & en tröja typ.
När vi gått i affärerna lite så skulle jag skaffa nytt pass, fan va fult de blev!
Man fick inte ens ha munnen öppen på kortet så de blev ju skitsnyggt verkligen (:
Haha, men de får duga..

SNÖBILD TRÄDGÅRD

Tog en liten bild över trädgården innan jag gick till skolan ^^


ISDROPPAR


VÄRNAMO 18 MARS

På väg hem från Värnamo. (:


Kommentarer
Postat av: timis

heheh gulligt:p:D

2008-03-20 @ 15:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0