HELGEN

Har haft fullt upp hela helgen, :)
I fredags så grillade dom flesta i klassen hos Jade, riktigt trevligt & väldigt varmt.
Igår vaknade jag ganska tidigt, la mig ute och solade i typ 2,5 timme, sen gick jag in & skulle precis
duscha, men då ringde albana & frågade ifall vi skulle åka till gläntan & sola & bada,
så vi cyklade dit, varmtvarmt!
Vi tog vårat första dopp också, men det var däremot väldigt kallt.
Senare på kvällen gick jag & nerma till rasmus där torsten,tobbe och markus också var.
Trevligt (:
Idag så la jag mig också ute och solade, efter typ 1 timme ringde albana, så jag, hon & sandra cyklade
till gläntan igen, vi cyklade dit hur snabbt som helst, höll på att dö x)
Solen stekte på bra idag också :D
Så vi låg kvar där rätt länge ändå, men vi hade inte vatten eller något med oss, så till slut
var vi både skithungriga & törstiga så vi cyklade mot gislaved igen, stannade på hemköp och köpte dricka
och sån sandwich knäckebröd macka ^^ haha.


& nu så sitter jag här helt död, men måste försöka plugga lite senare, har ju no-prov imon :(
aja, ska försöka uppdatera oftare, men det är lixom roligare att skriva när man har gjort något.
Haft en underbar helg, bästa på länge <3


Kommentarer
Postat av: karro

trevlig kväll! :)
kram

2008-05-11 @ 19:15:01
URL: http://thegirlbehind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0